Vi rekommenderar att du först kikar in i Miljonlotteriets kundcenter om du har några frågor eller problem. Där finner du svar på vanliga frågor och du kan spara tid genom att titta där först innan du tar kontakt med kundsupport. Du finner svar på frågor om bland annat prenumerationer, vinster, online spel, spelkonto, och Miljonlotteriets ansvar.
På Miljonlotteriets kundcenter så finner du även ett formulär som du kan skicka in om du inte finner svar på dina funderingar eller så kan du mejla dem. Formuläret hittar du under frågorna. E-postadressen är kundcenter@miljonlotteriet.se
Kundservice hos Miljonlotteriet
Miljonlotteriet har erbjudit spel i Sverige sedan starten i början av 60-talet. De sköter bingo och skraplotter professionellt men det kan kännas som lite begränsade med en kundsupport som endast har öppet dagtid under veckodagarna.
Ring till Miljonlotteriet
Det går även att ringa till Miljonlotteriet.
- Telefonnummer: 031-338 28 20.
- Telefontiderna är måndag till fredag mellan klockan 09.00 till klockan 17.00.
Följ Miljonlotteriet
Miljonlotteriet finns numera på social media. Du kan följa dem på Facebook, Instagram, LinkedIn och Youtube.
Genom att följa dem så håller du dig uppdaterad om nyheter. Intressant information om olika tävlingar och du kan även läsa om intervjuer med lyckliga vinnare.
Observera att sociala media inte är en förlängning av kundtjänsten.
Kundombud
Miljonlotteriet strävar efter att alla kunder ska vara nöjda med deras produkter. Att ta tillvara på synpunkter och klagomål är därför mycket viktigt. Kunder kan även komma med bra idéer om hur de kan förbättra sig. Om du har funderingar eller förslag på förbättringar så hör av dig till deras kundombud.
Om du inte är belåten med en situation och hur den har hanterats eller ett svar som du har fått från Miljonlotteriets kundcenter så kan kundombudet opartiskt gå igenom ditt ärende. Kontakta ombudet på e-postadress: kundombud@miljonlotteriet.se